Nie wiesz wszystkiego? Nie przejmuj się. My zajmiemy się sprawami księgowymi Twojej firmy.
W naszym biurze możesz skorzystać z trzech form prowadzenia Twoich spraw księgowych. Zawsze w razie pytań masz dostęp do konsultacji z głównym księgowym.
Dokumenty dostarczasz do naszego biura rachunkowego, gdzie są one księgowane i przechowywane. Możesz to zrobić osobiście lub poprzez pocztę/kuriera.
Przekazujesz dokumenty w formie elektronicznej, a wszystkie kontakty z biurem odbywają się za pomocą poczty elektronicznej. Oryginały dokumentów są przechowywane w siedzibie Twojej firmy.
Dokumenty księgowe przekazujesz na bieżąco do naszego biura, nie czekając na zakończenie miesiąca, za pomocą poczty elektronicznej lub osobiście. Uzyskujesz w ten sposób dostęp do prognoz wysokości podatku dochodowego i podatku VAT.
AUDYT SAFETY Sp. z o.o.
| ul. Zacisze 5E/05, 65-775 Zielona Góra, woj. lubuskie | tel. 668 688 928 | email: biuro@audytsafety.pl
NIP: 7792513686 | REGON: 385596260